Koreańskie HOT-DOGI wg Feri's kitchen- najlepsze na świecie w smaku!!


Koreańskie HOT-DOGI wg Feri's kitchen
 
1 kg ziemniaków 
3 łyżki startego sera żółtego
175g kiełbaski wieprzowe (95% mięsa)
kostka żółtego sera
1,5 łyżeczki soli
1 łyżeczka pieprzu
mąka ryżowa
3 jajka
panierka
patyczki Asia line 25cm
olej do smażenia 
 
Hot dogi- fanką tego rodzaju dania nie jestem, w dodatku koreańskie ? 
Zrobiłam, trochę zmodyfikowałam, bo nie wyobrażam sobie ich na słodko, 
spróbowałam i absolutnie się w nich zakochałam !! Nie jadłam lepszych hot-dogów.
Przedstawiam Wam swoją wersję na ok. 12 dużych hot-dogów, bardzo smacznych. 

 
Ziemniaki gotujemy i ubijamy z odrobiną mąki ryżowej solą, pieprzem i z tartym serem żółtym. 
Kiełbaski kroimy na pół. Ser w kostkę prostokątną wielkości  kiełbaski. Nabijamy na patyki. 
Panierujemy w mące ryżowej, rozbełtanych jajkach, panierką ( bułką tartą specjalną bądź zwykłą).
Smażymy na rozgrzanym oleju, na średnim ogniu, na złoty kolor z czterech stron.
 
Porada:
-Jak nie macie takich patyczków Asia Line, to mogą być jednorazowe pałeczki do jedzenia albo duże patyczki do szaszłyków- ale mogą nie udźwignąć ciężaru hot-doga. 
-Mąkę ryżową można zastąpić kukurydzianą bądź zwykłą. 
-Bardzo dokładnie trzeba owinąć ser i  kiełbaskę na patyku masą ziemniaczaną, tak aby ser nie wypływał podczas smażenia.
 
Idealne na obiad, kolację albo imprezę! Smacznego !
 
 
 
Zapraszam na mój kanał, subskrybujcie
 




Komentarze